Przepisy eksperta Agnieszka Czaja

Diety
11.05.2015 | Autor: Agnieszka Czaja
Owsianka z truskawkami, bananami i serkiem wiejskim

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Dodaje nam energii, a co ważne, to śniadanie należy jeść do 30 minut po przebudzeniu – organizm potrzebuje paliwa po nocnym odpoczynku.

Diety
13.06.2012 | Autor: Agnieszka Czaja
Leczo z kurczakiem i warzywami

Leczo jest daniem bardzo łatwym do przygotowania, zawsze smaczne i nie może się nam nie udać! Danie można podawać samodzielnie, lub jako dodatek do ryżu i makaronu. Bomba witaminowa - dzięki dużej ilość warzyw. Spróbuj przygotować je według mojego przepisu, a sukces kulinarny gwarantowany!

Diety
18.05.2012 | Autor: Agnieszka Czaja
Chłodnik litewski z jajkiem - na upalne dni

Chłodnik lekka i orzeźwiająca zupa na letnie upały. Chłodnik litewski przygotowuje się na kilka sposobów. Zachęcam do wypróbowania mojego przepisu. Zupę polecam zarówno na obiad, jak i kolację!

Diety
26.04.2012 | Autor: Agnieszka Czaja
Nicejska sałatka z tuńczykiem

Obfitość składników powoduje, iż sałatka ta - oprócz tego, że jest bardzo smaczna - stanowi również treściwy posiłek. Polecam ją bo jej przygotowanie trwa kilka minut i jest wręcz idealna na śniadanie lub lunch.

Diety
17.04.2012 | Autor: Agnieszka Czaja
Tarta z łososiem, szpinakiem i suszonymi pomidorami

Tarta jest bardzo popularnym wypiekiem kuchni francuskiej. Składa się z kruchego ciasta i nadzienia, które może być zarówno słodkie (np. z owocami) jak i słone (np. z warzywami, z grzybami). Dzisiaj polecam pyszna tartę z łososiem, szpinakiem i szuszonymi kaparami.

Diety
07.02.2012 | Autor: Agnieszka Czaja
Tarta z truskawkami

Klasyczna tarta doskonała na różne okazje. Tarta jest bardzo popularnym wypiekiem kuchni francuskiej. Składa się z kruchego ciasta i nadzienia, które może być zarówno słodkie (np. z owocami) jak i słone (np. z warzywami, z grzybami).

Diety
21.01.2012 | Autor: Agnieszka Czaja
Penne z cukinią i parmezanem

Cukinia należy do warzyw niskokalorycznych, o niezbyt dużej wartości odżywczej. Odkwasza organizm oraz sprzyja przemianie materii. Penne z cukinią to pyszne, kolorowe danie zawierające duże ilości błonnika. Polecam jako sycące danie na obiad!

Diety
18.01.2012 | Autor: Agnieszka Czaja
Zapiekane warzywa w papilotkach

Pyszny przepis na zapiekane warzywa. Możemy spożywać je jako dodatek do mięs lub spożywać same łącząc z dipem czosnkowym. Polecam!

Diety
16.01.2012 | Autor: Agnieszka Czaja
Pieczona sola z warzywami

Wyśmienite danie dla wszystki dbających o linię, doskonałe na obiad lub kolację.

Diety
12.01.2012 | Autor: Agnieszka Czaja
Bruschetta z mozzarellą i pomidorami

Wyśmienite i proste do wykonania danie. Polecam dla smakoszy!

1 2 3

Dietetycyonline.pl

Nasi specjaliści do Twojej dyspozycji!

 
Strona jest zarządzana przez: Scenic Group Sp. z o.o.