Diety - Diety odchudzające

Szybka dieta

Sobota, 09.12.2017 | Autor: | Ilość komentarzy: 0 | kategoria: Diety - Diety odchudzające
Diety - Szybka dieta

Szybka dieta. Podczas odchudzania niestety cuda się nie zdarzają. Dlatego jeśli już ud Ci się schudnąć dwa kilogramy w dwa dni to w tak krótkim czasie, pozbywasz się głównie wody w swoim organizmie, a nie tłuszczu.

Podczas odchudzania niestety cuda się nie zdarzają. Dlatego jeśli uda Ci się schudnąć dwa kilogramy w dwa dni to w tak krótkim czasie, pozbędziesz się głównie wody, a nie tłuszczu. Jednak, jakby nie patrzeć, optycznie i wagowo oczywiście będziesz lżejsza! Jeśli decydujesz się na takie rozwiązanie, potraktuj je jako wstęp do zrównoważonej diety .

Oto wskazówki:

Zrezygnuj z węglowodanów:                                                                                                               Pieczywa, makaronu, ziemniaków, owoców i tłuszczów możesz sobie pozwolić np. na łyżeczkę oliwy z oliwek lub oleju lnianego do sałaty. Nie martw się w tak krótkim czasie trwania bardziej restrykcyjnej diety nie grożą ci żadne niedobory witamin i minerałów.
Jedz pięć małych porcji, o tych samych porach, najlepiej co trzy godziny, ale ostatnia musisz zjeśc  trzy godziny przed snem. W ten sposób utrzymasz tempo metabolizmu na stałym poziomie i nie będziesz odczuwać napadów głodu.
Pamiętaj, że jedna porcja trzech podstawowych posiłków nie powinna przekraczać pojemności 1,5 szklanki. Dzięki temu szybciej będzie mogla być strawiona przez twój organizm lepiej wchłoną się również dostarczane składniki i nie będą zalegać w jelitach. Co jest ważne, przez to brzuch stanie się bardziej płaski! Nadmiar wody pomoże ci zrzucić dieta bogatobiałkowa. Białko w organizmie pełni role budulcową i nie jest wykorzystywane jako źródło energii. Co jest ważne doskonale syci. 

Wszystkie pięć posiłków powinny się składać z chudego białka.                                                           ok. 100-150 g chudych ryb np. dorsza lub mięsa piersi kurczaka, indyka i ok. 200-300 g warzyw.

Zapomnij o smażeniu i pieczeniu z użyciem tłuszczu!                                                            Gotuj w wodzie, na parze, piecz w folii aluminiowej lub pod przykryciem.

Pij wodę!                                                                                                                                          Im więcej jej wypijesz, tym więcej stracisz na wadze, bo woda dostarczana w odpowiednich ilości skutecznie zapobiega kumulowaniu wody w tkankach. 2 litry to absolutne minimum. Wypijesz jej jeszcze więcej, jeśli będziesz miała stale butelkę pod ręką i piła co kilka lub kilkanaście minut 2-3 małe łyki.
Koniecznie zrezygnuj z kawy i czarnej herbaty!                                                           Przyczyniają się do zatrzymywania wody. Zastąp je białą i zieloną herbatą. Jeśli ich nie lubisz, sięgnij po herbatki owocowe i ziołowe, ale wcześniej czytaj ich skład, ponieważ często głównym składnikiem jest po prostu czarna, aromatyzowana herbata.

Zapomnij o przeczyszczających herbatkach na bazie senesu i kruszyny. Każda filiżanka osłabi twoją naturalną pracę jelit. Jeśli chcesz, aby twój brzuch wyglądał jeszcze bardziej płasko, przez te dwa dni co kilka minut wciągaj brzuch na kilkadziesiąt sekund. Nie schudniesz, ale dzięki tym ćwiczeniom wykonywanym co chwilę wyrobisz sobie nawyk wciągania brzucha. Również na imprezie.
 

Skomentuj Wasze komentarze (0)
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Dietetycyonline.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Dietetycyonline.pl

Nasi specjaliści do Twojej dyspozycji!

 
Strona jest zarządzana przez: Scenic Group Sp. z o.o.