Diety - Diety zdrowotne

Dietetycyonline.pl >> Diety - Diety zdrowotne >> Dieta odmładzająca Hausera

Dieta odmładzająca Hausera

Piątek, 29.12.2017 | Autor: | Ilość komentarzy: 0 | kategoria: Diety - Diety zdrowotne
Diety - Dieta odmładzająca Hausera

Dieta odchudzająca, która poza zlikwidowaniem nadmiernego tłuszczyku, pozwala odtruć organizm? Zamiast często męczącego odchudzania, efekt regenerujący? Tak, wszystkie zalety są do osiągnięcia z dietą odmładzającą doktora Gayelorda Hausera!

Stosowały ją Marilyn Monroe, Jane Fonda i Grace Kelly. Pomaga nie tylko schudnąć, ale też odtruć i zregenerować organizm.


Dietę odmładzającą Gayelorda Hausera opartą głównie na sokach warzywnych i owocowych znalazłam w Internecie, a ponieważ posiada wiele obiecujący tytuł, chciałam się nią z Wami podzielić. Dieta ta pomaga nie tylko schudnąć, ale też zregenerować i odtruć organizm.

Twórca diety działanie takiego sposobu odżywiania wypróbował osobiście, gdy w dzieciństwie ciężko i przewlekle chorował. Gdy dorósł, postanowił pomagać innym i stał się dietetykiem takich gwiazd jak Marilyn Monroe, Jane Fonda, Farrah Fawcett czy Grace Kelly.

Produkty, które można spożywać w czasie diety, zostały podzielone na sześć grup:


Grupa I:
świeże soki owocowe,


Grupa II:
świeże soki warzywne: marchwiowy, selerowy, pomidorowy, z kiszonej kapusty,


Grupa III:
gorące napoje: rosół ugotowany na samych jarzynach, napar z mięty, kawa bez cukru, słaba herbata bez cukru z cytryną,


Grupa IV:
napoje mleczne: jogurt, kefir, mleko, maślanka,


Grupa V:
świeże warzywa: marchew, seler, pietruszka, szpinak, papryka, brukselka, cebula, kiszona kapusta,


Grupa VI:
świeże owoce: pomarańcze, grejpfruty, jabłka, cytryny, wszystkie rodzaje jagód.


Dzięki tej diecie można zrzucić ok 3 kg tygodniowo. W czasie diety nie wolno jeść ziemniaków, bananów, białego pieczywa, masła, cukru, tłuszczu (jedyne odstępstwo to niewielka ilość boczku).


Uwaga: produkty z różnych grup wolno łączyć wyłącznie w sposób podany w diecie i nie wolno ich zamieniać.
Jeżeli świeże warzywa są akurat niedostępne, można zastąpić je mrożonkami.


Dzień 1.


Śniadanie:

szklanka soku pomidorowego, kromka chleba chrupkiego, dwa plasterki podsmażonej chudej szynki, szklanka chudego mleka z drożdżami, 1 tabletka witaminy C i jedna z solami mineralnymi,


II Śniadanie:

szklanka soku z marchwi,


Obiad:

smażony plasterek rostbefu, zielona sałata bez oleju, szklanka jogurtu, dwie kromki chleba chrupkiego,


Podwieczorek:

szklanka soku jarzynowego z drożdżami piwnymi,


Kolacja:

dwa jajka sadzone z duszonym szpinakiem, pieczone jabłko, herbata z cytryną,
Napój do poduszki: gorące lub zimne chude mleko z drożdżami piwnymi,

Dzień 2.


Śniadanie:

szklanka soku pomidorowego, jajko na miękko, dwie cienkie kromki ciemnego pieczywa, szklanka chudego mleka z dodatkiem łyżki drożdży piwnych, tabletka witaminy C i 1 tabletka zawierająca sole mineralne,


II Śniadanie:

szklanka soku z selerów,


Obiad:

szklanka soku z marchwi, 125 g chudego twarożku zmieszanego z drobno posiekaną natką pietruszki i odrobiną jogurtu, kromka chleba chrupkiego, filiżanka kawy z mlekiem z dodatkiem drożdży piwnych,


Podwieczorek:

szklanka soku jarzynowego,


Kolacja:

plasterek smażonej wątróbki cielęcej, 100 g duszonego szpinaku (z mrożonek) lub połowa główki sałaty z sokiem cytrynowym,
Napój do poduszki: szklanka chudego mleka gorącego lub zimnego z łyżką stołową drożdży piwnych,

Dzień 3.


Śniadanie:

szklanka soku pomarańczowego, dwie łyżki stołowe kiełków pszenicznych rozrobionych mlekiem i miodem, tabletka witaminy C i 1 tabletka soli mineralnych,


II Śniadanie:

szklanka soku z selerów,


Obiad:

200 g chudego gotowanego drobiu, połowa główki sałaty z cytryną, szklanka chudego jogurtu,


Podwieczorek:

szklanka soku pomidorowego,


Kolacja:

filiżanka rosołu na samych warzywach, 200 g gotowanej ryby, trzy duszone pomidory,
Napój do poduszki: szklanka chudego mleka z drożdżami piwnymi,

Dzień 4.


Śniadanie:

1 pomarańcza, jajko smażone na chudym boczku, kromka chleba żytniego, filiżanka chudego mleka z drożdżami piwnymi, 1 pastylka witaminy C i 1 pastylka soli mineralnych,


II Śniadanie:

szklanka soku z marchwi,


Obiad:

jajecznica z dwóch jaj, sałatka z pomidorów bez oleju, 1 kawałek chleba chrupkiego, herbata z cytryną lub kawa z mlekiem,


Podwieczorek:

szklanka soku jarzynowego,


Kolacja:

dosyć gruby plasterek smażonego steku, pół główki sałaty z cytryną, szklanka jogurtu z rozdrobnionymi truskawkami (z mrożonek),
Napój do poduszki: gorące lub zimne mleko z drożdżami piwnymi,


Dzień 5.


Śniadanie:

szklanka soku pomarańczowego, jajko na miękko, dwie kromki chleba chrupkiego, szklanka kawy z mlekiem z dodatkiem drożdży piwnych, 1 tabletka witaminy C i 1 soli mineralnych,


II Śniadanie:

szklanka soku z marchwi, szklanka soku pomidorowego, plasterek smażonej cielęcej wątróbki, cienka kromka razowego chleba, pieczone jabłko, filiżanka czarnej kawy,


Podwieczorek:

szklanka soku jarzynowego z drożdżami piwnymi,


Kolacja:

125 g tatara przyprawionego drobno usiekaną cebulką, żółtkiem i zieloną papryką, jedna grzanka, herbata z cytryną,
Napój do poduszki: gorące lub zimne mleko z drożdżami piwnymi,

Dzień 6.


Śniadanie:

jedna pomarańcza, trzy plasterki chudego smażonego boczku, dwa płatki chleba chrupkiego, szklanka mleka z drożdżami piwnymi, jedna tabletka witaminy C i jedna soli mineralnych,


II Śniadanie:

szklanka soku z selerów lub chudego jogurtu,


Obiad:

dwa jajka na twardo, szklanka soku pomidorowego z 1 łyżką drożdży piwnych, filiżanka kawy z mlekiem,


Podwieczorek:

szklanka soku jarzynowego,


Kolacja:

filiżanka bulionu bez tłuszczu, jeden strąk papryki faszerowanej chudym mielonym mięsem, jedno pieczone jabłko, dwie łyżki chudego twarożku z drobno posiekanym szczypiorkiem, filiżanka herbaty z sokiem cytrynowym,
Napój do poduszki: szklanka zimnego lub gorącego chudego mleka z drożdżami piwnymi,

Dzień 7.


Śniadanie:

pół grejpfruta, trzy łyżki płatków owsianych, rozmieszanych z mlekiem, z dodatkiem utartego jabłka i kilku posiekanych orzechów, filiżanka gorącej kawy z mlekiem, 1 tabletka witaminy C i jedna soli mineralnych,


II Śniadanie:

szklanka soku z selerów lub chudego jogurtu,


Obiad:

pół smażonego kurczęcia, jedna grzanka, sałata bez oleju, herbata z cytryną,


Kolacja:

szklanka soku pomidorowego, 125 g chudej kiełbasy na gorąco, pół główki sałaty z cytryną,
Napój do poduszki: szklanka zimnego lub gorącego mleka z drożdżami piwnymi,


Dzień 8.


Śniadanie:

pół grejpfruta, jedno jajko sadzone, dwa sucharki, szklanka mleka lub kawy z mlekiem z dodatkiem jednej łyżki drożdży piwnych, jedna pastylka witaminy C i jedna zawierająca sole mineralne,


II Śniadanie:

szklanka chudego jogurtu lub soku z selerów,


Obiad:

jeden pomidor, omlet z dwóch jaj, szklanka jogurtu lub mleka z drożdżami piwnymi,


Podwieczorek:

szklanka soku jarzynowego,


Kolacja:

smażony stek, zielona fasolka duszona bez tłuszczu lub zielona sałata przyprawiona sokiem cytrynowym,
Napój do poduszki: szklanka chudego zimnego lub gorącego mleka z drożdżami piwnymi,

Dzień 9.


Śniadanie:

szklanka soku pomidorowego, 5 dag szynki, cienka kromka chleba razowego, szklanka chudego mleka lub kawy z mlekiem z drożdżami piwnymi, 1 tabletka witaminy C i jedna soli mineralnych,


II Śniadanie:

szklanka soku z selerów,


Obiad:

pomarańcza, sałatka z drobiu bez oliwy, zielona sałata, kromka razowego chleba, herbata z cytryną,


Podwieczorek:

szklanka soku jarzynowego,


Kolacja:

filiżanka chudego bulionu, 200 g gotowanej ryby, dwa duszone pomidory, szklanka mleka,

Dzień 10.


Śniadanie:

pół grejpfruta, dwa kawałki chleba chrupkiego, 1 łyżka miodu, szklanka mleka z drożdżami piwnymi,


II Śniadanie:

szklanka soku z selerów lub pomidorów,


Obiad:

125 g smażonego siekanego mięsa, kromka chleba żytniego, filiżanka sałatki owocowej, herbata z cytryną,


Podwieczorek:

szklanka soku jarzynowego z drożdżami,


Kolacja:

filiżanka chudego bulionu, kawałek chudego gotowanego mięsa wołowego, zielona sałata bez oleju, szklanka jogurtu z rozdrobnionymi truskawkami lub jagodami (z mrożonek),
Napój do poduszki: Jak wyżej.
 

Skomentuj Wasze komentarze (0)
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Dietetycyonline.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Dietetycyonline.pl

Nasi specjaliści do Twojej dyspozycji!

 
Strona jest zarządzana przez: Scenic Group Sp. z o.o.