Diety - Diety odchudzające

Dieta niełączenia

Środa, 13.12.2017 | Autor: | Ilość komentarzy: 0 | kategoria: Diety - Diety odchudzające
Diety - Dieta niełączenia

To dieta niskokaloryczna, ale zasadą jej działania jest spożywanie produktów w takich zestawach, które ułatwiają trawienie i pomagają spalić tłuszcz. Stosując ją możesz w krótkim czasie zgubić sporo kilogramów.

Chudniesz 5 kg w 2 tygodnie
Chcesz schudnąć, ale zniechęcają cię drastyczne ograniczenia i wątpliwe efekty większości kuracji odchudzających? Szukasz die- ty urozmaiconej, skutecznej, a do tego niewymagającej głodzenia się? Skorzystaj z naszej propozycji. Będziesz jadła pięć smacznych i zdrowych posiłków dziennie i chudła. Masz szansę w ciągu 3 tygodni stracić nawet do 7 kilogramów! Oto trzy podstawowe zasady naszej diety:

1. nie łączymy w jednym posiłku produktów białkowych i węglowodanowych;

2. tak komponujemy dania główne, aby w każdym znalazł się choć jeden naturalny "ekstraspalacz tłuszczu" (za chwilkę wyjaśnimy, co to takiego);

3. dostarczamy organizmowi tylko 1000 kalorii dziennie.

Jak to wygląda w praktyce? Wszystkie artykuły spożywcze podzielone są na trzy grupy: neutralną (N), białkową (B) i węglowodanową (W). Zarówno składniki z grupy B, jak i z grupy W mogą się łączyć w jednym posiłku tylko ze składnikami z grupy N, a dania główne muszą po-nadto zawierać znaczącą ilość któregoś z ekstraspalaczy tłuszczu. Właściwości takie mają: witamina C, magnez, żelazo, wapń, karnityna, jod i chrom.

Wybierając codziennie: jedno śniadanie (250 kcal), po dwie małe przekąski (2 x 75 kcal) - przed południem i po dwa dania główne (po 300 kcal) - jedno na obiad, drugie na kolację - zaspokoisz głód, smacznie zjesz i nie przekroczysz 1000 kalorii.

 

Uwaga! Każdy z przepisów oznaczyliśmy literą B lub W - zaznaczamy w ten sposób, jaki charakter ma dany posiłek. Jeśli wybierzesz np. obiad z grupy B, kolacja powinna być z grupy W.

 

Grupy produktów

Neutralna (N):

warzywa korzeniowe i liściowe, produkty mleczne zakwaszone, sery o zawartości tłuszczu powyżej 50 proc., twarogi, śmietana, tłuszcze, orzechy. Do grupy tej zalicza się także surowe i wędzone na zimno mięso oraz ryby.

Białkowa (B):

gotowane mięso i ryby, drób, wędliny, jaja, mleko, sery o zawartości tłuszczu poniżej 50 proc., tofu. W grupie tej znajdują się także owoce (z wyjątkiem bananów).

Węglowodanowa (W):

pieczywo, ryż, makarony, kasze, ziemniaki, suszone owoce, środki słodzące, banany.
 

Skomentuj Wasze komentarze (0)
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Dietetycyonline.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Dietetycyonline.pl

Nasi specjaliści do Twojej dyspozycji!

 
Strona jest zarządzana przez: Scenic Group Sp. z o.o.